CENOTVORBA A NENÁSILNÝ MARKETING
CENOTVORBA PRO TRENÉRY
Já asi neznám trenéra, co by začal dělat svoji práci kvůli penězům. Každý jeden v tom viděl něco víc, nějaký smysl. Bohužel tihle smyslem tažení jedinci často narazí na tvrdou realitu profese, kde vlastní rýmička stojí čtvrtinu měsíční výplaty. Za rýmičku klientů, semtam týden dovolené, vzdělání a daně, si můžou škrtnout čtvrtinu další.
Pojďme se spolu podívat na to, jak můžete i tuhle část vaší profese vzít pevně do svých rukou. Jak si nastavit férovou a funkční sazbu, díky které budete moci svoji práci dělat v klidu a bez stresu z financí.
ANATOMIE PŘÍSPĚVKU ANEB JAK UŠÍT PŘÍSPĚVEK, ZA KTERÝ VÁM LIDI UTRHNOU RUCE?
V dnešní lekci bych s vámi rád rozebral anatomii příspěvku. Dozvíte se, podle kterých pravidel se tvoří úvodní fotka/video, jaký smysl musí nést hlavní díl příspěvku, i jak příspěvek ukončit tak, aby vašeho ideálního klienta navedl o krok blíž k vám.
Při koučinku se velmi často setkávám s kolegy, kteří jsou opravdu šikovní v trenéřině, ale i přesto se samotným trenérstvím nemůžou živit. Je to proto, že zatím dostatečně nerozvíjeli svoji schopnost aktivně a spolehlivě generovat nové klienty. Tahle minisérie nenásilného marketingu není v žádném případě návod, jak co nejvíce lidem prodat zajíce v pytli. Je tu pro trenéry, kteří svou službou pomáhají klientům ke zdraví a síle a rádi by se trenéřinou živili naplno.