top of page

BLOG

uvod 2.jpg
Filip za mnou přišel se záměrem vyhnat ďábla z lopatek. Bolest mezi lopatkami byla silná, omezovala ho v životě i tréninku a trvala roky. Zároveň cítil nekomfort a tahání v oblasti hrudní kosti. Fyzioterapeuti radili tahat lopatky dolu a dozadu a učit se dýchat do spodních žeber. Ukázalo se, že všechny tyhle rady problém nejen neřešily, ale zhoršovaly.
Untitled_Artwork (12).jpg

Michal za mnou přišel s tím, že má v levé noze pocit přetížení a nestability v kyčli. Jako vytrvalostního běžce ho taky dost limitovala bolest levého kolene při běhu. 

V tomto článku vás provedu diagnostikou a ukážu vám testy a nápravné cviky na hýžďové svaly a kyčle.

Hrudní_Koš_Původní (1).jpg

Bolavé rameno umí zavařit. Člověk potom může v dobré víře vyzkoušet úplně všechny cviky na jeho nápravu a dostane se.. nikam. To, co se totiž často opomíjí, jsou základy ramene. Tedy lopatka a svaly kolem ní. Asi nejdůležitějším stabilizačním svalem lopatky je potom pilovitý sval. Pokud nefunguje pilovitý sval, nemůžete od ramene očekávat, že bude silné a bez bolesti. Chybí totiž ten nejdůležitější základ. Jak poznáte, že je potřeba se na pilovitý sval zaměřit?

Untitled_Artwork (19).png

CENOTVORBA PRO TRENÉRY

Já asi neznám trenéra, co by začal dělat svoji práci kvůli penězům. Každý jeden v tom viděl něco víc, nějaký smysl.

Bohužel tihle smyslem tažení jedinci často narazí na tvrdou realitu profese, kde vlastní rýmička stojí čtvrtinu měsíční výplaty. Za rýmičku klientů, semtam týden dovolené, vzdělání a daně, si můžou škrtnout čtvrtinu další. 

V tomhle článku vám ukážu, jak si nastavit férové podmínky a ceny.

Untitled_Artwork (21).png

NENÁSILNÝ MARKETING PRO TRENÉRY

V tomto článku prozkoumáme marketingovou strategii, která vám bude generovat co největší množství ideálních klientů. Nechápejte mě špatně, nechci, aby se z vás stali podomní prodejci a abyste se museli potenciálním klientům podbízet. Díky detailnímu poznání své služby a vašeho ideálního klienta nastavíme takovou komunikační strategii, která přirozeně přiláká to správné obecenstvo.

pakování 3.jpg
A možná ani ty tři měsíce ne... Ono to dává perfektní smysl, pakovat nebo zatahovat ramena. Začátečníci přece na prvním tréninku u všech cviků zvedají ramena nahoru k uším. Poučka “tlač ramena dolu od uší”, “zatni křídla” nebo “zapakuj ramena” proto hraje přímo do karet. Problém je, že při pakování ramen a zatínání širokého svalu zádového používáme ke stabilizaci ramene sval, který k tomu vůbec není určený. Překvapení, je to právě široký sval zádový.
InCollage_20220725_152310226.jpg

Mě extrémně baví vytvářet most mezi rehabilitací a silovým tréninkem. Dokonce věřím, že rehabilitace a silový trénink jsou to samé. Když za mnou přijde klient v bolesti, chci z něj nejprve udělat klienta bez bolesti. A potom ho dostat do stavu nesmrtelnosti, kdy je schopný poradit si s jakoukoliv pohybovou nebo silovou výzvou, která se mu postaví do cesty.

Untitled_Artwork (3).jpg
Neurotrénink je fascinující záležitost. Pro jednou ve své profesi nemusíme hádat, ale můžeme se napřímo ptát nervové soustavy, jak se věci mají. Každý vjem v našem těle vyvolá odezvu. Kladnou, zápornou nebo neutrální. A ta odezva je měřitelná. V tomhle článku vám ukážu, jak na to.
Chcete se učit dlouhodobě, strukturovaně a víc do hloubky?
bottom of page